Розведення квітів на продаж

Для багатьох розведення кімнатних рослин стало чарівним хобі. Тим часом, улюблене хобі – найкраща робота. Монетизувати розведення кімнатні квітів не так складно, як здається на перший погляд. Середній термін окупності «квіткового бізнесу» не перевищує двох років, звичайно, за умови грамотних вкладень. Так, наприклад, варто потурбуватися не надто високою собівартістю рослин, для чого рекомендується купувати квіти оптом.

З іншого боку, розведення квітів вважається одним з найскладніших видів бізнесу, як будь-яка робота з живими об’єктами. Будуть потрібні специфічні знання, готовність постійно шліфувати і вдосконалювати їх, великий досвід роботи з рослинами, і, безумовно, певний досвід у відання бізнесу.

Квіти – сезонний бізнес, крім того, як в будь-якій іншій сфері життя, квітникарство має свої модні тенденції, аутсайдерів і фаворитів стилю. «Модні» рослини практично неможливо передбачити на досить довгий термін, незважаючи на те, що фаворити, як і в будь-яких інших галузях моди, практично не змінюються, але і рентабельність їх відповідно невисока.

Традиційно вирощування квітів менш популярне їх продажу, в основному тому, що виробничий цикл завжди відносно довгий. Перевагою вирощування кімнатних рослин перед їх продажем є низька конкуренція, а також можливість запропонувати дійсно унікальні квіти для справжніх цінителів. Як у будь-якому бізнесі, в цьому важлива репутація і не останню роль у зростанні популярності зіграє «сарафанне радіо».

Перед початком роботи має сенс прорахувати можливі ризики, розробити повноцінний бізнес-план з урахуванням існуючих реалій, спрогнозувати розвиток ринку хоча б на три-п’ять років. Інвестиції в квітковий бізнес завжди повинні бути довготривалими – ціна кожного екземпляра рослини багатьох видів з часом зростає пропорційно. Таким чином, краще починати квітковий бізнес як хобі, а потім поступово розширювати його.

Розсада садових квітів стане міцною основою, оскільки незважаючи на сезонність має стійкий попит серед садівників і тому відносно високу рентабельність. І тим не менше, квітковий бізнес вимагає великих матеріальних вкладень, часу і сил, тому в багатьох випадках краще залишити створення ароматної краси своїм хобі, займатися ним у вільний час, зате із задоволенням.

Comments are closed.